1. Süper kampanya ! 

    Hem vip üyemiz hemde iptv sahibi olmak istermisiniz ? Birbirinden HD kaliteli sinema ,belgesel ,ulusal ve spor kanallarını Hem HD hemde Sd olmak üzere 7/24 izleme imkanını kaçırmayın.. Üstelik 3 arkadaşını getirene 1 ay bedava... Detaylar için TIKLAYIN .. !

İptv Turkcell Tv Plus Kanalları Bu Forumdaki ilk paylaşımımız

Konusu 'İptv Paylaşımları' forumundadır ve kosowali36 tarafından 6 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. kosowali36
    Online

    kosowali36 Ziyaretçi

    zotanq, İSMAİLCEM, okaywien ve diğer 4 kişi bunu beğendi.
    Yüklüyor...
  2. goldenqink
    Off

    goldenqink Usta Üye

    205
    42
    201
    eyvallah hocam
     
  3. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.984
    24.919
    2.000
    bugun senden alıntı paylaşmıştım ama sen çıkarıyon zaten sen paylaşırsın artık ;) bu turkcell hepsinden daha iyi valla çok güzel yayınları
     
  4. kosowali36
    Online

    kosowali36 Ziyaretçi

    SATSHARİNGDEN GERÇEKDEN SIKILDIM KÜFÜRSÜZ BİR FORUM ARIYORDUM BUNU BULDUM UMARIM PİŞMAN OLMAM BURYA ÜYE OLDUĞUMDAN
     
    israilMT ve Administrator bunu beğendi.
  5. vipstar
    Off

    vipstar Usta Üye

    172
    7
    151
    görüntüler harika mehmet kara farkı
     
  6. hasoo
    Off

    hasoo Emektar Üye

    316
    14
    451
    hosgeldin usta umarim bekledigini bulursun
     
  7. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.984
    24.919
    2.000
    evet oraya bende baya bir süredir girmiyorum salak salak tipler var o forumda acaip acaip yazılar yazıyolar nefret ettirdiler bende bakmıyorum oraya.. Burda aile gibiyiz ya..Hoşgeldin tekrardan
     
  8. goldenqink
    Off

    goldenqink Usta Üye

    205
    42
    201
    usta sen kotobenx yayınlarını kimse kıramıyor sen kırabildinmi
     
  9. kosowali36
    Online

    kosowali36 Ziyaretçi


    HB TŞKRLER TEKRARDAN
     
    Administrator ve goldenqink bunu beğendi.
  10. özgür
    Off

    özgür Usta Üye

    162
    10
    151
    simple tv yüklemiyo bu listeleri vlc de açmıyor kardeş
     
  11. okaywien
    Off

    okaywien Usta Üye

    78
    100
    151
  12. kosowali36
    Online

    kosowali36 Ziyaretçi


    hiç birimizin babasının malı değil babacan paylaş niye paylaşmıycan
     
    okaywien bunu beğendi.
  13. kralparti
    Off

    kralparti Profesyonel Üye

    419
    695
    601
    mehmet kardeş konunun ismini yazarken büyük harfler kullanmazsan iyi olur kardeş ben düzeltiyorum hep :D
     
    berke39 bunu beğendi.
  14. irem1000
    Off

    irem1000 Yeni Üye

    25
    1
    1
    kanallar harika digerleride gelirse süper olur
     
  15. kosowali36
    Online

    kosowali36 Ziyaretçi


    tmm kardeş sıkıntı tinne dikkat ederim bidahaki sefere
     
    kralparti bunu beğendi.
  16. 4x4
    Off

    4x4 Profesyonel Üye

    375
    10.624
    601
    teşekkürler kardeş
     
  17. caner37
    Off

    caner37 Emektar Üye

    269
    83
    301
    Mehmet Kara Kardeş hep senin yayınlarını sayfada paylaşıyom görevi bıraktın diye profil resini bile değiştirdim :d
     
  18. matkap78
    Online

    matkap78 Ziyaretçi

    kanllar süper
     

Sayfayı Paylaş