1. Süper kampanya ! 

    Hem vip üyemiz hemde iptv sahibi olmak istermisiniz ? Birbirinden HD kaliteli sinema ,belgesel ,ulusal ve spor kanallarını Hem HD hemde Sd olmak üzere 7/24 izleme imkanını kaçırmayın.. Üstelik 3 arkadaşını getirene 1 ay bedava... Detaylar için TIKLAYIN .. !

İptv Lig tv HD ve Lig tv 3 HD ve Smartspor HD

Konusu 'İptv Paylaşımları' forumundadır ve Hüseyin Yılgın tarafından 13 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Hüseyin Yılgın
    Off

    Hüseyin Yılgın Yönetici Adayı

    661
    2.390
    1.101
    İyi seyirler arkadaşlar daha yeni çıkardım hd olarak izleyin

    Lig Tv HD
    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++
    Smartspor
    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++
    Lig tv 3
    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++
     
    Son düzenleme: 13 Eylül 2014
    QUARESMA, arabad, turgayfb ve diğer 155 kişi bunu beğendi.
    Yüklüyor...
  2. vipmax
    Off

    vipmax Usta Üye

    125
    108
    151
    tşk
     
    serdar77 ve egehan bunu beğendi.
  3. ilhami
    Off

    ilhami Yeni Üye

    97
    2
    1
    teşşkleer yayınlar simplde açıyor güzel
     
  4. calderon61
    Off

    calderon61 Usta Üye

    185
    23
    151
    tsk
     
    egehan, İsmail, serseri2626 ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  5. caner37
    Off

    caner37 Emektar Üye

    269
    83
    301
    Tşk
     
  6. xtanbul45
    Off

    xtanbul45 Usta Üye

    254
    5
    151
    SAOL
     
  7. akcan_3535
    Off

    akcan_3535 Yeni Üye

    104
    2
    1
    tşkr
     
  8. emre14
    Off

    emre14 Yeni Üye

    119
    2
    1
    teşşekkürler
     
  9. alu777
    Off

    alu777 Yeni Üye

    20
    1
    1
    Paylaşım için teşekkürler
     
  10. coskun
    Off

    coskun Onursal Üye

    885
    865
    2.101
    teşekkürler
     
  11. texas
    Online

    texas Ziyaretçi

    tesekkürler
     
  12. erol kayışkıran
    Off

    erol kayışkıran Onursal Üye

    eyv
     
  13. Duncan85
    Off

    Duncan85 Yeni Üye

    35
    0
    1
    Eyvallah, hepsi calisiyor
     
  14. kresuz
    Off

    kresuz Yönetici Adayı

    565
    57
    1.101
    saol
     
  15. Futbolsever
    Off

    Futbolsever Profesyonel Üye

    262
    146
    601
    yayınlar süper kardeş sağol :)

    bunlar hep açık mı ona göre not ediyorumda köşeye :) yada maçlarda açılacak mı ?
     
    esdas111 ve arif79 bunu beğendi.
  16. BJKHami
    Off

    BJKHami Usta Üye

    127
    1.222
    151
    Süpersin usta ins arsenal city macini verir
     
  17. arif79
    Online

    arif79 Ziyaretçi

    sağolun admin
     
  18. cyba
    Off

    cyba Yeni Üye

    5
    0
    1
    tsk
     
  19. Hüseyin Yılgın
    Off

    Hüseyin Yılgın Yönetici Adayı

    661
    2.390
    1.101
    Kardeşlerim bunlar kapanırmı tekrar açılırmı bilemem zaten maç zamanlarında forumda bende kod paylaşacağım o kodlardan maçları izleyebileceksiniz ;)
     
    israilMT ve Futbolsever bunu beğendi.
  20. Muhammed15
    Off

    Muhammed15 Profesyonel Üye

    332
    202
    601
    sağol

    Smartspor
    *** Gizlenmiş İçerik alıntılanamaz. ***

    Lig tv 3
    *** Gizlenmiş İçerik alıntılanamaz. ***[/quote]
     
    serseri2626 bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş