1. Süper kampanya ! 

    Hem vip üyemiz hemde iptv sahibi olmak istermisiniz ? Birbirinden HD kaliteli sinema ,belgesel ,ulusal ve spor kanallarını Hem HD hemde Sd olmak üzere 7/24 izleme imkanını kaçırmayın.. Üstelik 3 arkadaşını getirene 1 ay bedava... Detaylar için TIKLAYIN .. !

Yardım Lig tv açığı zenmate felan değil

Konusu 'Top90da Forum' forumundadır ve emresasmaz tarafından 19 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. emresasmaz
    Off

    emresasmaz Yönetici Adayı

    580
    1.196
    1.101
    beyler bi açık biliyorum zenmate felan değil kesintisiz yayın bunu satmicam çünkü açık kapanır sizden tek isteğim bu yayını internet üzerinden nasıl rtmpye çevireceğim mesela size ben maçı verirken pcden başka bişey yapmak istiyorum 1200k yayın yapacam bence yardımcı olun
     
    ilker turan, coskun, pasurli ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
    Yüklüyor...
  2. pasurli
    Off

    pasurli Yeni Üye

    103
    7
    1
    tşk
     
    sweetlook bunu beğendi.
  3. duman 24
    Off

    duman 24 Onursal Üye

    945
    3.306
    2.101
    mesaj attım bak
     
  4. pro42
    Off

    pro42 Profesyonel Üye

    218
    468
    601
    arkadaşlar ne teşekür ettiniz acaba bizde bilelim
     
  5. sweetlook
    Off

    sweetlook Yeni Üye

    13
    1
    1
    teşekküreler
     

Sayfayı Paylaş