1. Süper kampanya ! 

    Hem vip üyemiz hemde iptv sahibi olmak istermisiniz ? Birbirinden HD kaliteli sinema ,belgesel ,ulusal ve spor kanallarını Hem HD hemde Sd olmak üzere 7/24 izleme imkanını kaçırmayın.. Üstelik 3 arkadaşını getirene 1 ay bedava... Detaylar için TIKLAYIN .. !

Yardım iptvsi donan baksın

Konusu 'Top90da Forum' forumundadır ve oncu42 tarafından 3 Ekim 2015 başlatılmıştır.

  1. oncu42
    Off

    oncu42 Profesyonel Üye

    384
    182
    601
    arkadaşlar google siteminde bir açık buldum bu açık ile birlikte iptvlerinizi google aracılığı ile donmasız izliyebiliyorsunuz

    ÖNCELİKLE BUNU YAPMADAN ÖNCE DNS ADRESLERİNİZİ:
    8.8.8.8
    8.8.4.4

    OLARAK DEĞİŞTİRİN DAHA SONRA

    http://104.154.35.115/?adres=iptvadresiniz

    iptvadresiniz yazan bölüme kendi iptv adresinizi yazıp simpletv veya vlc'den açın

    ÖRNEK KULANNIM
    BU ARADA BU YÖNTEM İLE BİRLİKTE VLC AÇILMAYAN İP*TVLERİ DE VLC İLE AÇABİLİRSİNİZ HIZLI ŞEKİLDE HERKESE İYİ SEYİRLER

    BİR TEŞŞEKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN LÜTFEN..
     
    irkin01 ve Tangos bunu beğendi.
    Yüklüyor...
  2. usta™
    Off

    usta™ Türkiye Yönetici Moderatör Vip Üye

    9.646
    185.385
    5.201
    Google siteminde açık ? Buyur sana iptv link kaç saniye izleyecen ?
    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++
     
    turksat, gmcgezer, hay ve diğer 39 kişi bunu beğendi.
  3. oncu42
    Off

    oncu42 Profesyonel Üye

    384
    182
    601
    2 aydır açık bu hocam yeni değil
     
    dervis77 bunu beğendi.
  4. iptv2
    Off

    iptv2 Yeni Üye

    14
    5
    1
    ellerine sağlık kardeş 20 dakikadır yayınım tık donmadı
     
  5. berkay88
    Off

    berkay88 Yeni Üye

    65
    0
    1
    tşkk
     
  6. cengiz33
    Off

    cengiz33 Emektar Üye

    295
    3
    451
    Teşekkürler
     
  7. QUARESMA
    Off

    QUARESMA Yönetici Adayı

    733
    2.246
    1.101
    Yalan..İnanmayınız ! Bu yöntem ile bir çıkarı vardır kesin..
    Google nin açığını bulmuş falan..Google duysa afedersiniz kıçıyla gülecek..

    @Administrator Konu bence kapatılmalı..
     
  8. okeyy
    Off

    okeyy Usta Üye

    220
    5
    151
    yok hocam ben yapamadım tam olarak nasıl ekleniyor
     
  9. kojiro_910
    Off

    kojiro_910 Yeni Üye

    60
    0
    1
    VALLA bende hala donuyo kesin tuzak
     
  10. QUARESMA
    Off

    QUARESMA Yönetici Adayı

    733
    2.246
    1.101
    Ya böyle birşeyi akılınız mantığınız alıyor mu :) Bu bizim sd-hd lig tvleri 3mbit internet bile donmadan izlettirir...Hız ile alakası yok yani..Panelden tek kişilik olan yayınlara çare yok..Bu tarz adamların amaçı ney anlamıyorum
     
  11. Tangos
    Off

    Tangos Yönetici Adayı

    946
    39
    1.001
     
  12. QUARESMA
    Off

    QUARESMA Yönetici Adayı

    733
    2.246
    1.101
    millet sapıtmış ya :D
     
  13. QUARESMA
    Off

    QUARESMA Yönetici Adayı

    733
    2.246
    1.101
    Bizim millet sever balıklama dalmayı :D
     
  14. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.982
    24.905
    2.000
    Hile aramayın arkadaşlar ;

    IP:104.154.35.115
    Decimal:1754932083
    Hostname:115.35.154.104.bc.googleusercontent.com
    ASN:15169
    ISP:Google Cloud
    Organization:Google Cloud

    Services:None detected

    Continent: North America
    Country: United States us flag
    State/Region: California

    Güzel bir proje gibi duruyor ama işe yarıyormu bilmiyorum sanırım izlediğiniz yayınlar bu adres üzerinden izlenmiş oluyor.. Cloud cdn barındırma gibi birşey...
     
  15. irkin01
    Off

    irkin01 Usta Üye

    177
    11
    151
    sağol usta
     
  16. greenss
    Off

    greenss Usta Üye

    172
    6
    151
    teş
     
  17. turksat
    Off

    turksat Yeni Üye

    84
    4
    1
    Teşekkürler
     
  18. dervis77
    Off

    dervis77 Profesyonel Üye

    326
    65
    601
    tsk
     
  19. mc_speedx
    Off

    mc_speedx Usta Üye

    147
    32
    201
    teşekkürler
     
  20. kuntakinte
    Off

    kuntakinte Profesyonel Üye

    362
    3.272
    601
    teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş