1. Süper kampanya ! 

    Hem vip üyemiz hemde iptv sahibi olmak istermisiniz ? Birbirinden HD kaliteli sinema ,belgesel ,ulusal ve spor kanallarını Hem HD hemde Sd olmak üzere 7/24 izleme imkanını kaçırmayın.. Üstelik 3 arkadaşını getirene 1 ay bedava... Detaylar için TIKLAYIN .. !

Uydu Dreamstar DreaMini HD plus Sorun

Konusu 'Dijital Uydu Alıcıları' forumundadır ve Terekeme83 tarafından 30 Kasım 2014 başlatılmıştır.

  1. Terekeme83
    Off

    Terekeme83 Yeni Üye

    1
    1
    1
    Slm Arkadaslar,

    almanyadan katiliyorum,
    gecen sene yaz tatilinde istanbulda uyducudan lig smart falan yüklü
    Dreamstar Dreamini HD plus almistim.
    Alet dükkanda kurulu ve calisir halde bana teslim edildi.

    Almanyaya döndügümde ise normal uydudan izlenilebilen yerel (Show, EuroD, EuroStar... gibi) kanallar haric
    hicbir sifreli kanal calismamakta.

    Alette anladigim kadariyla Cccam var
    iptv emusuna girdigimde youtubbe, gazete, iptv, oyun, xxx gibi seyler mevcut
    iptv haric hepsi internete bagli vaziyette sorunsuz calismakta
    iptv acinca calismayan 30 kanal var, yani hicbiri calismiyor.

    Simdi ben bu aleti sadece normal kanallarda olsa iptvden nasil calistiririm??

    ilginiz icin simdiden tsk ederim
     
    sedat397 bunu beğendi.
    Yüklüyor...
  2. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.904
    2.000
    Şifrenin hala aktif olduğundan eminmisin ? kontrol ettin mi ?
     
    Terekeme83 bunu beğendi.
  3. jcovtv
    Off

    jcovtv Yönetici Adayı

    438
    2.054
    1.101

    bendede aynı makınadan vardı ıptv ıcerıklı kanalları manuel gırıceksın cccam emu bıss key var cıhazda cıhazın tek kusuru her moku manul gırmek anlıcan gardas bes para etmez karakoyde 100 tl satıyorlar
     
    Terekeme83 ve Administrator bunu beğendi.
  4. jcovtv
    Off

    jcovtv Yönetici Adayı

    438
    2.054
    1.101
    yada ıptv ıcerıklı kanalları txt yaparak usb yoluyla cıhaza salarsın bunu unutmustum :D guncel tv ıplerını txrt yap cıhaza salla tum kanallar aktıf olur ama cıhazın ınternetı aktıf olmalı yoksa hata alırsın
     
    Terekeme83 ve Administrator bunu beğendi.
  5. Terekeme83
    Off

    Terekeme83 Yeni Üye

    1
    1
    1
    admin sifre aktif mi bilmiyorum
    bence degildir cünkü server ayarinda
    sunllar var:
    paylasim ayari:
    Sunucu Endeksi 0 (1den 15e kadar ayarlana bilir)
    IP/URL mangani.dyndns.tv
    TCP Portu 58700
    Kullanici Adi
    Sifre
    Sifre Tipi Cccam

    burda asagida disconnect yaziyo
    connect icin yesil tusa basiyorum ama baglanmiyor


    jcovtv almanyaya dönünce uyducuyla irtibbata ggectim bana
    flasha koymam icin bu txt. i yolladi ama nafile
    uyducuya göre onun ordan test edince hersey normalmis

    Güvenlik için kaldırıldı //

    gönderdigi kanal listesi
     
  6. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.904
    2.000
    ipip.servebbs.net anabilgisayarını bulamadı.

    Bu dns aktif değil kardeş çalışmıyor tekrar iletişime geç ancak burdan atma şifreleri falan herkez görüyor.
     
  7. Terekeme83
    Off

    Terekeme83 Yeni Üye

    1
    1
    1
    eyv pardon ya
    kanallar zaten calismiyo

    iletisime gecmem imkansiz adam ortalikta yok
    basimin caresine bakiyorum

    ne yapmam lazim calistirmak icin?
     
  8. Terekeme83
    Off

    Terekeme83 Yeni Üye

    1
    1
    1
    ipip.servebbs.net nedir acilmiyo bende bilgisayarda??
     
  9. Terekeme83
    Off

    Terekeme83 Yeni Üye

    1
    1
    1
    burda veriilen linkleri kullanabilmem icin server yerinde nasil bi degisiklik yapmam lazim??
     

Sayfayı Paylaş