1. Süper kampanya ! 

    Hem vip üyemiz hemde iptv sahibi olmak istermisiniz ? Birbirinden HD kaliteli sinema ,belgesel ,ulusal ve spor kanallarını Hem HD hemde Sd olmak üzere 7/24 izleme imkanını kaçırmayın.. Üstelik 3 arkadaşını getirene 1 ay bedava... Detaylar için TIKLAYIN .. !

İptv Digiturk 7e Full uydu kanalları dreambox yeni / 21.10.2014

Konusu 'İptv Paylaşımları' forumundadır ve Administrator tarafından 21 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.896
    2.000
    Güncellenecektir.

    //

    Bunları panel üzerinden seçerek izliceksiniz. Öyle direk açılmaz.

    Yeni : dreambox - Pastebin.com

    [​IMG]

    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++


    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 27 Kasım 2016 01:19
    arda027, bortes, BUĞRA907 ve diğer 366 kişi bunu beğendi.
    Yüklüyor...
  2. radoslavovic
    Off

    radoslavovic Emektar Üye

    253
    6
    451
    tesekurler
     
    mahmut6161 ve paparoni bunu beğendi.
  3. sedatu
    Off

    sedatu Emektar Üye

    314
    13
    451
    tşk
     
  4. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.896
    2.000
    Foruma özel part 2 ++

    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++
     
    erdalyasar, gold041, musber53 ve diğer 78 kişi bunu beğendi.
  5. Futbolsever
    Off

    Futbolsever Profesyonel Üye

    262
    146
    601
    Açmıyor bende :( simple tvde denedim
     
  6. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.896
    2.000
    Foruma özel part 3 ++

    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++
     
    gold041, musber53, sergustav ve diğer 80 kişi bunu beğendi.
  7. Serhats
    Online

    Serhats Ziyaretçi

    sagol
     
  8. texas
    Online

    texas Ziyaretçi

    ^tesekkurler
     
  9. doruk58
    Off

    doruk58 Usta Üye

    254
    2
    151
    part 3den açtım ama donma var ya su donmayada bi çözüm bulsak
     
  10. karen23
    Off

    karen23 Usta Üye

    146
    3
    151
    tşk
     
  11. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.896
    2.000
    Foruma özel part 4 ++++
    Bundan sonra düzenli olarak sizlere hem yerli hemde yabancı olarak bunlardan paylaşıcam. Uzun süredir takip ettiğim bir sistemdi 7e ninde kırılıp bu sisteme düşmesi bizler için güzel oldu ;)

    Gizlenmiş İçerik:
    ** Bu içeriği görebilmeniz için önce beğenin ve düzgünce bir cevap yazın ardından ilk mesaja bakın açılacaktır.. **
    ++ Saçma sapan mesaj atanlar ve forum kurallarına uymayanlar siteden sınırsız uzaklaştırılır ++

     
    hakan1907, gold041, ramazanresul ve diğer 70 kişi bunu beğendi.
  12. dadas_abi
    Off

    dadas_abi Yeni Üye

    67
    1
    1
    bunu kanal listesine nasıl eklerim.
     
  13. Serhats
    Online

    Serhats Ziyaretçi

    Bu digiturk modulunu o zaman Dreambox larda kullaniliyor, veya CCam bulundu. Ftp olarak girmeye çalistim normalde login Root ama sifre istiyor çok ilginç . Kumanda ile dreambox u kurcalayip, ftp sifresini yazabilirsek, içindeki butun ccam lari alabiliriz.

    Edit: Ligtvler çalismiyormus yanlis anons 2-2 :)
     
  14. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.896
    2.000
    Bi serveri hacklemiştim şifre yoktu :) içindeki ccamları almıştım ama cccam hakkında neredeyse hiçbir bilgim yok işime yaramadı :D tabi şifreler falan oluyor olmazmı cccam bu zaten kırmışlar 7 e yi cccamda ligtv var yani. Hemde hdler var.
     
    hage12, 123gs ve erdalturkmen bunu beğendi.
  15. hasan21can
    Off

    hasan21can Emektar Üye

    152
    1.120
    301
    Tşk eyw
     
  16. Serhats
    Online

    Serhats Ziyaretçi

    Hd leri açamadim, digerleri açiliyor, buyuk ihtimalle emu kullaniyor.. Oda pek isimize yaramaz.
    Ama çok enteresan biraz daha incelemek lazim. Daha çok yabanci paneller eklersen, araplar bu isi iyi bildigi için ordan daha çok verim alabiliriz. Tessekurler admin.
     
    alex001 bunu beğendi.
  17. doruk58
    Off

    doruk58 Usta Üye

    254
    2
    151
    beyler sizdede donma varmı yoksa bitek bendemi var?
     
  18. SnnYedidal
    Off

    SnnYedidal Profesyonel Üye

    309
    44
    501
    Mobil olarak denedim vlc mx simple çalıştıramadim sadece pc destekli heralde
     
  19. Administrator
    Off

    Administrator ☾★ İmparator ☾★ Yönetici Üst Düzey Yönetici

    4.981
    24.896
    2.000
    Bu konu hakkında güzel bir teknik geliştirdim :) artık çok paylaşıcam bunlardan hemde ilk burda olucak. Kıymetimi bilin :p
     
    erdalturkmen, leventyaman ve 59ayhan bunu beğendi.
  20. SnnYedidal
    Off

    SnnYedidal Profesyonel Üye

    309
    44
    501
    Yine vurgun yapmışsın helal olsun valla teşekkür ederiz :)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş