1. Süper kampanya ! 

    Hem vip üyemiz hemde iptv sahibi olmak istermisiniz ? Birbirinden HD kaliteli sinema ,belgesel ,ulusal ve spor kanallarını Hem HD hemde Sd olmak üzere 7/24 izleme imkanını kaçırmayın.. Üstelik 3 arkadaşını getirene 1 ay bedava... Detaylar için TIKLAYIN .. !

İptv buyrun 1 Adet dns Aktif

Konusu 'İptv Paylaşımları' forumundadır ve haci tarafından 24 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. haci
    Off

    haci Emektar Üye

    187
    4.173
    301
    buyrun 1 Adet dns Aktif elinizdeki combolist sağlamsa yayın garanti


    Gizliliği Kaldırılmış İçerik:
    5.9.175.38:1453
     
    mali4816, tahsin, karakurt3737 ve diğer 146 kişi bunu beğendi.
    Yüklüyor...
  2. alemdar35
    Off

    alemdar35 Profesyonel Üye

    353
    69
    601
    saol
     
    sedat397 bunu beğendi.
  3. mahap
    Off

    mahap Onursal Üye

    924
    53
    2.001
    teşekkürler
     
  4. cibili
    Off

    cibili Profesyonel Üye

    479
    7
    951
    teşekkürler
     
  5. ahmet eren
    Off

    ahmet eren Usta Üye

    146
    18
    201
    tşk
     
  6. ahmetaka78
    Off

    ahmetaka78 Usta Üye

    168
    15
    151
    saol
     
  7. omerce
    Off

    omerce Yönetici Adayı

    604
    542
    1.101
    teşekkürler
     
  8. hakanfbli
    Off

    hakanfbli Usta Üye

    170
    32
    201
    sagol
     
    efsane34, muslu04 ve arif79 bunu beğendi.
  9. Turkiye
    Off

    Turkiye Usta Üye

    147
    79
    151
    eyvv
     
  10. mutti
    Off

    mutti Profesyonel Üye

    567
    14
    951
    tesekkürler
     
  11. cafermemet
    Off

    cafermemet Ziyaretçi

    eyvallah
     
  12. hurzati
    Off

    hurzati Profesyonel Üye

    399
    187
    601
    teşekkürler.
     
  13. erol kayışkıran
    Off

    erol kayışkıran Onursal Üye

    tşk
     
  14. Expend
    Off

    Expend Emektar Üye

    261
    900
    301
    eyw
     
  15. ilker turan
    Off

    ilker turan Emektar Üye

    349
    7
    451
    sağol
     
  16. Sarp Şükrü
    Off

    Sarp Şükrü Yeni Üye

    105
    6
    1
    Teşekkürler
     
  17. dalton01
    Off

    dalton01 Yeni Üye

    94
    1
    1
    saol
     
  18. cilekes1441
    Off

    cilekes1441 Yeni Üye

    58
    2
    1
    thank
     
  19. serok40
    Off

    serok40 Usta Üye

    255
    2
    151
    tşkler...
     
  20. cakal67
    Off

    cakal67 Yönetici Adayı

    493
    42
    1.101
    tskler birde combo listesi olsaydi iyi olurdu dostum
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş